Místní akční plán rozvoje vzdělávání

Projekty místního akčního plánování ve vzdělávání jsou statutárním městem Ostrava realizovány již od roku 2016. Aktuálně je od ledna 2024 realizován již čtvrtý projekt v řadě, Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Ostrava IV, do kterého jsou zapojeny mateřské a základní školy z celého území.

Realizátorem projektů místního akčního plánování hrazených z prostředků Evropské unie, státního rozpočtu a rozpočtu statutárního města Ostravy je Odbor školství a kultury Magistrátu města Ostravy.

Projekt je zaměřen na rozvoj vzdělávání v Ostravě a v jejím správním území, zahrnuje také 3 okolní města (Klimkovice, Vratimov a Šenov) a 9 obcí (Čavisov, Horní Lhota, Dolní Lhota, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Velká Polom, Vřesina a Zbyslavice).

Jaký je cíl projektu?

Hlavním cílem projektu MAP ORP Ostrava IV je zvýšit kvalitu vzdělávání v mateřských a základních
školách prostřednictvím podpory společného plánování, spolupráce, společné implementace
konkrétních intervencí MAP na úrovni zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání včetně
organizací neformálního vzdělávání v ORP Ostrava, která umožní společné řešení místně
specifických problémů a potřeb.

Aktuálně realizovaný projekt

Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Ostrava IV

pro více informací přejdete:

Na webu projektu v sekci Mohlo by se Vám hodit jsou dostupné příklady dobré praxe ze škol, užitečné informace pro školní knihovníky, inspirace jak získat 3D tiskárnu zdarma a další. Návštěvníci webu mají možnost odebírat newsletter s aktualitami z oblasti školství a vzdělávání.

Logo MAPIV

Lidé za projektem

Mgr. Iva Májková

Kontaktní údaje

Magistrát města Ostravy
Prokešovo náměstí 8
729 30 Ostrava

E-mail: map@ostrava.cz
Tel: +420 599 443 433

Zobrazit: Zapojte se do minikonferencí ke zjištění potřeb škol
V následujících měsících (listopad 2024 – únor 2025) budou v rámci projektu MAP ORP Ostrava IV probíhat minikonference ke zjištění potřeb škol, na které bychom rádi pozvali zástupce základních, základních uměleckých a ...