Události
09
Říj
TC 2024 - WS pro ZŠ II. stupeň - Kdo je kdo v divadle
Program vhodný pro 8. - 9. třídu ZŠ Praktická a interaktivní dílna pro všechny zvídavé. Nebudeme se na divadlo dívat, budeme ho zkoušet! Jevištní technika, [...]
09
Říj
TC 2024 - WS pro ZŠ II. stupeň - Udržitelný život v expozici Civilizace 2
Zaměření: Člověk a jeho svět, Environmentální výchova, Přírodověda Co je to ta uhlíková stopa a proč ji rajče může mít jinou v létě než v [...]
09
Říj
TC 2024 - WS pro ZŠ I. stupeň - Udržitelná cesta 1
Workshop zaměřený na úvod do výroby oblečení a problematiku fast fashion. Během zábavné aktivity si ukážeme, jak se vyrábí tričko, co se s ním děje [...]
09
Říj
TC 2024 - WS pro ZŠ I. stupeň - Věda nás baví 1
Program vhodný pro 2. až 5. třídu ZŠ Děti se hravou a zábavnou formou seznámí s jevy kolem nás (např. v probíhajícím školním roce: vulkanismus, [...]
09
Říj
TC 2024 - WS pro ZŠ I. stupeň - Věda nás baví 2
Program vhodný pro 2. až 5. třídu ZŠ Děti se hravou a zábavnou formou seznámí s jevy kolem nás (např. v probíhajícím školním roce: vulkanismus, [...]
09
Říj
TC 2024 - WS pro ZŠ I. stupeň- Udržitelná cesta 2
Workshop zaměřený na úvod do výroby oblečení a problematiku fast fashion. Během zábavné aktivity si ukážeme, jak se vyrábí tričko, co se s ním děje [...]
09
Říj
TC 2024 - WS pro ZŠ II. st. - Jak určit ten správný směr 1
Jak vždycky najít ten správný směr? Přece s pomocí kompasu. Vyrobit jej je snadné, stačí pár magnetů.Tomu svému v rámci dílny navíc slepíte praktickou krabičku, [...]
09
Říj
TC 2024 - WS pro ZŠ II. st. - Jak určit ten správný směr 2
Jak vždycky najít ten správný směr? Přece s pomocí kompasu. Vyrobit jej je snadné, stačí pár magnetů.Tomu svému v rámci dílny navíc slepíte praktickou krabičku, [...]
09
Říj
TC 2024 - WS pro ZŠ II. stupeň - Upcyklobot
Využití korku, odřezků dřeva a směsi šroubků, matiček, kroužků, patentů a dalších drobných kovových a plastových dílenských „odpadů“ pro výrobu veselé figurky, která může sloužit [...]
09
Říj
Nebojme se současného umění 2
Cílem je přiblížení současného umění „prožitkovou“ formou- umožnění tvořivě reagovat na výstavu (na autorovo sdělení) přímo v galerijních prostorách - podnícení k experimentálním přístupům v [...]